Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Ο George Clooney γίνεται Detective George στη νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso


Μαζί του, η Eva Longoria, η Camille Cottin και η Kim Go Eun ξεκινούν μια αινιγματική περιπέτεια παρουσιάζοντας τους πολύτιμους καφέδες της Nespresso

Η Nespresso ξεκινά τη χρονιά με τον παγκόσμιο brand ambassador George Clooney, ο

οποίος επιστρέφει στις οθόνες ως «Detective George». Μαζί του είναι η Eva Longoria, η

ηθοποιός Camille Cottin και η ηθοποιός Kim Go Eun σε μια τηλεοπτική διαφήμιση

εμπνευσμένη από σειρά μυστηρίου. Παρουσιάζοντας τον καφέ Nespresso ως έναν

πολύτιμο θησαυρό με αξέχαστη γεύση, η καμπάνια απεικονίζει ένα παιχνιδιάρικο σενάριο με

πρωταγωνιστή τον καφέ Nespresso σε ένα κομψό σκηνικό.

Η διαφήμιση μεταφέρει τους θεατές σε ένα φανταστικό πολυτελές τρένο, όπου

διαδραματίζεται μια ιστορία μυστηρίου. Μια λαμπερή κληρονόμος, την οποία υποδύεται η

Camille Cottin, αναφέρει μια κλοπή – όχι των διαμαντιών ή των μαργαριταριών της, αλλά

των πολύτιμων καψουλών καφέ Nespresso. Ευτυχώς, ο Detective George είναι έτοιμος να

ερευνήσει, αποκαλύπτοντας στοιχεία και υπόπτους που τελικά τον οδηγούν στην κουζίνα

του τρένου. Καθώς η ένταση κορυφώνεται, το ερώτημα στο μυαλό όλων είναι: ποιος

βρίσκεται πίσω από τη ληστεία του πολύτιμου καφέ Nespresso; Θα μπορούσε να είναι η

σεφ, την οποίο υποδύεται η Eva Longoria; Ή η Sous-Chef, που υποδύεται η Kim Go Eun;

Μέσα από έξυπνες ανατροπές, η διαφήμιση προσκαλεί το κοινό να λύσει το μυστήριο μαζί

με τον Detective George, συνδυάζοντας χιούμορ, γοητεία και κομψότητα – χαρακτηριστικά

γνωρίσματα της Nespresso. Η καμπάνια προσφέρει μια δελεαστική ματιά στον κόσμο της

Nespresso, όπου κάθε κούπα καφέ είναι ένα ταξίδι στην αξέχαστη γεύση.






 Nespresso - Ο George Clooney θα ανακαλύψει ποιός πήρε τον πολύτιμο θησαυρό.

Δείτε το video που ακολουθεί:

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια