Σημαντική διάκριση απέσπασε η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, στα φετινά Effie Awards, καθώς της απονεμήθηκε το Bronze βραβείο στην κατηγορία «Business Achievement / Low Budget» για το Social Post με τον Bernie Sanders, το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Ogilvy.
Όταν η εμφάνιση του Bernie Sanders στην ορκωμοσία του Joe Biden έγινε το απόλυτο Internet trend, η ΙΚΕΑ αναγνώρισε αμέσως την ευκαιρία αξιοποίησης της επικαιρότητας για να δημιουργήσει συζητήσεις γύρω από το brand. Σε λιγότερο από 24 ώρες από την κυκλοφορία των πρώτων memes, η ΙΚΕΑ ετοίμασε τη δική της εκδοχή για τα Social Media, δείχνοντας στον κόσμο πώς να αποκτήσει το διάσημο look, με δύο προϊόντα της. Το post κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των Internet memes με τη φιγούρα του Bernie Sanders, με αναδημοσιεύσεις σε μεγάλα εγχώρια και διεθνή μέσα και δεκάδες χιλιάδες reposts, likes και comments στα Social Media.
Η Νατάσα Χριστοφή, Marketing Manager IKEA, δήλωσε σχετικά: «Η ΙΚΕΑ, ως ένα brand που βρίσκεται μέσα στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων δεν μπορεί παρά να συμμετέχει με τον δικό της τρόπο στην επικαιρότητα. Η διάκριση σε έναν τόσο σημαντικό θεσμό όπως τα βραβεία Effie μάς γεμίζει χαρά και επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο τη σημασία της real time marketing στρατηγικής στην αποτελεσματική σύνδεση με το κοινό με αφορμή θέματα της επικαιρότητας και τάσεις που το αφορούν».
Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στον χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Βραβεύουν τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους.
#ikea
#zoumemazi
ikea, ikea.gr
ikea, ικεα, effie awards