Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Οι συναρπαστικές ιστορίες πίσω από τα πιο θρυλικά αρώματα που φτιάχτηκαν ποτέ


 Είναι σαν να διαβάζεις σελίδες από την ιστορία

Το άρωμα είναι μία πολύ προσωπική και intimate υπόθεση για την κάθε γυναίκα αλλά και για τους άνδρες. Δεδομένου ότι η όσφρηση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις εγκεφαλικές μας λειτουργίες, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι το άρωμα μπορεί να προκαλέσει χαρά ή ευφορία, να φέρει στο μυαλό ευχάριστες ή και δυσάρεστες αναμνήσεις. Γι᾽αυτό ο κόσμος της αρωματοποιίας είναι ένας κόσμος πολυτελής και πολύπλοκος. Γιατί με έναν ψεκασμό μπορεί να αλλάξει τον

τρόπο σκέψης μας, τη χημεία του εγκεφάλου μας.

Έχουμε ήδη μιλήσει για τα ακριβά συστατικά που χρησιμοποιούνται για να φτιάξουν τα αγαπημένα μας «μπουκέτα» αλλά αυτό που συνθέτει ένα άρωμα δεν είναι μόνο οι νότες του. Κάθε άρωμα έχει τη δική του ιστορία και τα πιο θρυλικά αρώματα που φτιάχτηκαν ποτέ έχουν τις πιο συναρπαστικές. Από την ιδέα ή τις γυναίκες πίσω από αυτά τα αρώματα ως τα μπουκάλια και τις διαφημιστικές καμπάνιες, τα πιο αναγνωρίσιμα και διάσημα αρώματα έχουν πολλά να πουν και δέκα από τις ιστορίες τους θα σου διηγηθούμε σήμερα. Ξεκινάμε…



ANGEL, THΙΕRRY MUGLER

Το λανσάρισμα του Angel έγινε το 1992 και κατάφερε να συναρπάσει ακόμα και τις πιο απαιτητικές μύτες. Για πρώτη φορά, γλυκίσματα όπως η πραλίνα και η σοκολάτα γίνονταν νότες μέσα σε ένα αρωματικό μπουκέτο που δεν περιλάμβανε ούτε ένα λουλούδι. Μία πραγματική καινοτομία από τον οραματιστή Mugler και ένα άρωμα αξεπέραστο που δεν του μοιάζει, ούτε στο ελάχιστο, κανένα άλλο.

Vintage διαφήμιση του Angel με πρωταγωνίστρια την Jerry Hall

Χρειάστηκαν 608 δοκιμές για να καταλήξουν στην πλούσια, decadent φόρμουλα που ενέπνευσε πολλά αρώματα τα οποία όμως ποτέ δεν πλησίασαν τον αισθησιασμό του.

CK ONECALVIN KLEIN

Τα unisex αρώματα είναι πλέον κάτι το συνηθισμένο αλλά το 1994, όταν έκανε την εμφάνισή του το Ck One ο ορισμός αυτός δεν υπήρχε. Είναι το άρωμα που ήρθε να αλλάξει τους κανόνες και να φορεθεί από άνδρες και γυναίκες, ξεπουλώντας από τις πρώτες ημέρες κυκλοφορίας. Αυτό οφείλεται ωστόσο και στην πρωτοποριακή του καμπάνια που γιόρταζε τη διαφορετικότητα με πρωταγωνίστρια την, πολύ νεαρή τότε, Kate Moss.

Vintage διαφήμιση του Ck One με την Kate Moss

Με ένα ψέκασμα, το αρωματικό αυτό μπουκέτο σε διακτινίζει πίσω στα 90s και σχεδόν νιώθεις το σκισμένο τζιν να ακουμπά στο δέρμα σου.

NOº5, CHANEL

H Coco Chanel μας έχει χαρίσει πολλά, έκανε το μαύρισμα τάση, το μαύρο chic και τα κοστούμια θρυλικά. Δημιούργησε όμως και το πιο δημοφιλές άρωμα του κόσμου, το Νο 5. Μετά από ένα ταξίδι της στο Μόντε Κάρλο το 1921, με έναν ξάδελφο του Τσάρου, τον Great Duke Dmitri of Russia επιστράτευσε τη «μύτη» του Ernest Beaux, αρωματοποιού των Τσάρων της Ρωσίας, ζητώντας του να δημιουργήσει ένα «γυναικείο άρωμα με τη μυρωδιά μίας γυναίκας».

Vintage διαφήμιση του No 5 με πρωταγωνίστρια την Coco Chanel

Εκείνος της έφτιαξε πολλά δείγματα αλλά εκείνο που την κέρδισε ήταν το Νο 5 και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Ήταν το μοναδικό πράγμα που φορούσε η Marilyn Monroe στο κρεβάτι και το άρωμα που σημάδεψε μία ολόκληρη γενιά… και συνεχίζει να το κάνει.

L'INTERDIT, GIVENCY

Η Audrey Hepburn ήταν μούσα του Hubert de Givenchy και για χάρη της δημιούργησε μερικά από τα πιο όμορφα couture φορέματα του κόσμου. Δεν έμεινε όμως στη ραπτική. Ο Hubert έφτιαξε για την Audrey και ένα άρωμα. Ζήτησε στον αρωματοποιό Francis Fabron να φτιάξει ένα ντελικάτο άρωμα για τη μούσα του, δημιουργώντας στην πραγματικότητα το πρώτο celebrity άρωμα.

H Audrey Hepburn με τον Hubert de Givenchy

Δεν ήταν διαθέσιμο προς πώληση αμέσως όμως. Στην Audrey το χάρισε το 1957 όμως το κοινό το πήρε στα χέρια του το 1960, με τη σύμφωνη γνώμη της Audrey που το ονόμασε L’ Interdit που σημαίνει απαγορευμένο στα Γαλλικά.

SHALIMARGUERLAIN

Μαγεμένος από την ιστορία του Αυτοκράτορα Shah Jahan, ο οποίος έχτισε το Taj Mahal σαν σύμβολο αγάπης για τη γυναίκα του Mumtaz Mahal μετά το θανατό της, ο Jacques Guerlain δημιούργησε το Shalimar, μία οριεντάλ αρωματική ιστορία αγάπης. Ήταν το πρώτο ανατολίτικο άρωμα που φτιάχτηκε, το 1925 και πήρε το όνομά του από τους κήπους του Taj Mahal.

To Taj Mahal και οι κήποι Shalimar

Στη βάση του έχει αισθησιακή, γλυκιά βανίλια, tonka bean αλλά και πολύτιμη ίριδα, νότες που το έκαναν να ξεπουλήσει με την εμφάνισή του και να συνεχίσει να πωλείται αδιάκοπα ως σήμερα.

More.....