Ticker

9/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

UNO® | 50 χρόνια φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά!


Το UNO, για τον εορτασμό της 50ης επετείου του, παρουσιάζει νέες σειρές καρτών, συνεργασιών και εορταστικών εκδηλώσεων!

Η Mattel γιορτάζει φέτος την 50η επέτειο του UNO, το οποίο είναι το Νο1 παιχνίδι με κάρτες σε παγκόσμιο επίπεδο* και διασκεδάζει παίκτες όλων των ηλικιών. 

Το UNO πρωτοεμφανίστηκε το 1971 σε ένα κουρείο στο Σινσινάτι του Οχάιο. Το παιχνίδι με κάρτες δημιουργήθηκε ως ευκαιρία για τις οικογένειες να περνούν χρόνο μαζί, και γρήγορα έγινε η βασική τους διασκέδαση. Πέντε δεκαετίες αργότερα, το UNO, είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 80 χώρες ενώ σήμερα πωλούνται 17 UNO το λεπτό, εξελίσσοντάς το ως ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Προσφέρει στους λάτρεις όλων των ηλικιών ποικιλία καινοτόμων παιχνιδιών βασισμένα σε κάρτες αλλά και σε ψηφιακή μορφή.  

"Για 50 χρόνια, το UNO φέρνει κοντά τους ανθρώπους υπερβαίνοντας τη γλώσσα, τον πολιτισμό και την ηλικία, μέσω του παιχνιδιού. Ως το Νο1 παιχνίδι στον κόσμο, διατηρήσαμε την κληρονομιά του ως αγαπημένο οικογενειακό χόμπι, το οποίο εξελίχθηκε σε ένα πολιτιστικό φαινόμενο", δήλωσε ο Ray Adler, Global Head Mattel Games. "Συνδυάζοντας την ιστορία και την απλότητα της μάρκας, τους φανατικούς θαυμαστές του σε παγκόσμιο επίπεδο και την πρωτόγνωρη δυναμική του, η 50ή επέτειος του UNO αποτελεί γιορτή του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος!"

Το UNO γιορτάζει τα 50 χρόνια που φέρνει τους ανθρώπους κοντά ανά τον κόσμο μέσα από:

Συλλεκτικά προϊόντα και νέους τρόπους παιχνιδιού:

Φέτος, το UNO κυκλοφορεί μία από τις μεγαλύτερες σειρές καρτών, με πολλές ανατροπές στον τρόπο παιχνιδιού και πολλά νέα προϊόντα εκ των οποίων τα περισσότερα είναι ήδη διαθέσιμα: 

UNO Premium 50 Χρόνια: ​​ Το επίσημο εορταστικό και συλλεκτικό προϊόν UNO® για την 50η επέτειο. Περιέχεται σε συσκευασία deluxe-box με ένα αποκλειστικό χρυσό νόμισμα για την 50ή επέτειο. Το σετ διαθέτει επίσης, μια ειδική κάρτα και κανόνα "50/50" που ενσωματώνει το νόμισμα στο παιχνίδι.

UNO Sustainable: Το κλασσικό UNO®, το παιχνίδι με κάρτες που όλοι αγαπούν, έγινε πράσινο! Το ξεχωριστό "Nothin 'But Paper!" είναι μια 100% ανακυκλώσιμη έκδοση. Το σελοφάν συσκευασίας αντικαταστάθηκε από χαρτί για να το κάνει φιλικό προς το περιβάλλον. Επίσης, όλες οι κάρτες μπορούν να ανακυκλωθούν. Το μελάνι από σόγια που χρησιμοποιείται για αυτές τις χάρτινες κάρτες, παράγει πλούσια και φυσικά χρώματα τα οποία δεν είναι τοξικά.

UNO Minimalista: Αυτή η εντελώς νέα εμφάνιση για το UNO® δημιουργήθηκε από τον σχεδιαστή Warleson Oliveira, προκάλεσε αίσθηση στα Social Media και η Mattel προχώρησε στην έκδοσή του.  

• UNO Remix *: Το UNO Remix είναι το πρώτο παιχνίδι UNO® που εξελίσσεται ενώ παίζεις. Στην αρχή κάθε γύρου προστίθενται ειδικές κάρτες remix που αλλάζουν το παιχνίδι. Όταν τελειώσει το παιχνίδι, θα έχετε δημιουργήσει ένα UNO μόνο για εσάς.

UNO Triple Play *: Το παιχνίδι UNO® Triple Play ™ είναι τρεις φορές πιο διασκεδαστικό με ειδική συσκευή που διαθέτει τρεις στοίβες άχρηστων καρτών και συναρπαστικά φώτα, ήχους αγωνίας και έκπληξης!

Όλα τα προϊόντα UNO του 2021 έχουν νέα εμφάνιση, της 50ής επετείου, με νέο λογότυπο και επικοινωνία των 50 Χρόνων.

*Διαθέσιμα το Φθινόπωρο του 2021

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Για τα γενέθλια των 50 Χρόνων, το UNO συνεργάζεται με διάσημα ονόματα από τον χώρο της τέχνης, της μόδας, των σπορ και πολλά άλλα με σκοπό να σχεδιάσει και να δημιουργήσει μοναδικά προϊόντα από αγαπημένα πρόσωπα και brands.

Αυτή είναι μόνο η αρχή για τον εορτασμό του UNO. Επισκεφθείτε τον ιστότοπο του UNO για περισσότερες πληροφορίες https://www.mattel.com/en-us/uno-50th και ακολουθήστε το @uno στο Instagram και το Facebook και το @realunogame στο Twitter.

*Πηγή: NPD Group/Retail Tracking Service/G11/Jan-September 2020/Games & Puzzles Supercategory/Units


Σχετικά με την Mattel

Η Mattel είναι μια κορυφαία εταιρεία παιδικής ψυχαγωγίας στον κόσμο που ειδικεύεται στο σχεδιασμό και την παραγωγή ποιοτικών παιχνιδιών και καταναλωτικών προϊόντων. Δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα και εμπειρίες που εμπνέουν, διασκεδάζουν και αναπτύσσουν τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι. Προσελκύουμε τους καταναλωτές μας μέσα από το χαρτοφυλάκιο εμβληματικών franchise, όπως Barbie®, Hot Wheels®, American Girl®, Fisher-Price®, Thomas & Friends™, Mega®, καθώς και άλλες δημοφιλείς μάρκες που είτε έχουμε στην κατοχή μας είτε αδειοδοτούμε σε συνεργασία με παγκόσμιες εταιρείες ψυχαγωγίας. Ο κατάλογός μας περιλαμβάνει υλικό ταινιών και τηλεόρασης, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ζωντανές εκδηλώσεις. Δραστηριοποιούμαστε σε 40 τοποθεσίες και πωλούμε προϊόντα σε περισσότερες από 150 χώρες σε συνεργασία με τις κορυφαίες εταιρείες λιανικής και τεχνολογίας παγκοσμίως. Από την ίδρυσή της το 1945, η Mattel είναι υπερήφανη που αποτελεί έμπιστο συνεργάτη στην εξερεύνηση του θαύματος της παιδικής ηλικίας και στην ενδυνάμωση των παιδιών, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Επισκεφθείτε μας ηλεκτρονικά στο www.mattel.com.