Η GANT ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ 70η
ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟ
και
τιμά τα εμβληματικά ρούχα του American
Sportswear
Το 2019 είναι η χρονιά που η GANT γιορτάζει τα
70 της χρόνια, ως premium preppy American Sportswear brand και στις 7
Φεβρουαρίου λανσάρει παγκοσμίως, την καμπάνια “Seven Decades, Seven Icons” / “Επτά
Δεκαετίες, Επτά Εμβληματικά Κομμάτια”.
Στο επίσημο video της καμπάνιας
ξεδιπλώνεται
με μοναδικά αφηγηματικό τρόπο, η διαδοχή των επτά δεκαετιών, τα νέα ξεκινήματα
που αυτές σηματοδοτούν αλλά και τα διαφορετικά στυλ που αυτές πρεσβεύουν.
Η GANT αποτίνει
φόρο τιμής στην κληρονομιά της, τιμώντας εμβληματικά κομμάτια Sportswear
και γιορτάζοντας την ιδιαίτερη κουλτούρα της, που διέπεται από το μότο “Never
Stop Learning” και συνεχίζει να είναι κινητήριος δύναμη για την καινοτομία της.
Η ιδιαίτερη αυτή φιλοσοφία, είναι αναπόσπαστο μέρος του
DNA της εταιρείας και παραπέμπει στην ίδρυσή της στα αμερικανικά πανεπιστήμια
της Ανατολικής Ακτής. Η GANT ήταν η πρώτη που διέδωσε το πουκάμισο Button-Down και έχει χτίσει την επιτυχία της γύρω από αυτό, καθώς
και άλλα έξι εμβληματικά κομμάτια του American Sportswear. Το σακάκι Club
Blazer, το παντελόνι Chino, το Piqué, η μπλούζα Heavy Rugger, το GANT Varsity Jacket και το Cable Knit πουλόβερ είναι όλα, δομικά
συστατικά της εβδομηκονταετούς επιτυχίας του brand. Τα χαρακτηριστικά αυτά
κομμάτια πρωτοεμφανίστηκαν στην αμερικανική Ανατολική Ακτή και μετά την απήχησή
τους στην Ευρώπη εξελίχθηκαν σε πιο σοφιστικέ εκδόσεις.
«Είμαστε περήφανοι
για την κληρονομιά μας και για τη φήμη μας ως δημιουργοί και κατασκευαστές
ρούχων υψηλής ποιότητας.» δηλώνει ο Matthew Mounsey-Wood, Διευθυντής
Δημιουργικού της GANT. «Η ομάδα ξεκίνησε
να κάνει σχέδια για την ανάδειξη της κολεξιόν στην επέτειο των 70 χρόνων μας.
Ψάξαμε στο αρχείο μας και γρήγορα συνειδητοποιήσαμε ότι αυτά τα επτά κολεγιακά
κομμάτια American Sportswear, έχουν πραγματικά διαρκέσει στο χρόνο. Πάντα νιώθαμε
νεανικοί και μοντέρνοι, και θέλαμε
να τιμήσουμε το διαχρονικό design και τη διάρκεια των ρούχων μας στο χρόνο.
Έτσι θα αναδείξουμε τα επτά αυτά εμβληματικά κομμάτια κατά τη διάρκεια αυτής
της επετείου. Με την επιμονή μας στη φιλοσοφία του design μας και στο “Never
Stop Learning”, θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε κομμάτια που θα φορεθούν και από
μελλοντικές γενιές.»
Αργότερα μέσα στο 2019, η GANT θα ανακοινώσει τη συνέχεια
της επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς Couple Thinkers (2010), η οποία έχει μέχρι
στιγμής συγκεντρώσει 14 εκατομμύρια προβολές και έχει παρακολουθηθεί για
συνολικά 85 εκατομμύρια λεπτά. Η εταιρεία θα παρουσιάσει ένα σύγχρονο
ντοκιμαντέρ, κατά τη διάρκεια του παγκοσμίου φήμης Φεστιβάλ Κινηματογράφου
Tribeca στη Νέα Υόρκη τον Μάιο.